Wallachian

Where's Xavi???

Flacara Violet si atacurile energetice. Consecventa de a fi prostanac


Dupa Nastase in 2004 care acuza ca a pierdut alegerile pentru ca au facut pisaciosii din MISA pase electromagnetice (sau energetice? Nu mai stiu), dupa Hrebenciuc ce tuna si fulgera ca Basescu purta mov si asta i-a terminat pe ei (toata haita antibasesciana si candidatul lor), acum si Mihaela „Dragostea Mea” de mana cu sotul „dragostea ei”  vin cu porcarii d-astea de om incult. Pe sistemul patentat cu atata devotament, domnul Geoana si consoarta isi reafirma pozitiile de prostanaci care fac gafe in serie. Ca sa fie sigur ca-si pierde si scaunul de presedinte PSD, Geoana este consecvent in prostie si da din nou cu mucii-n fasole. Dupa gafele din campanie ce putea face Geoana mai rau? Ma gandeam ca e imposibil sa gresesti mai tare de atat dar familia Geoana imi arata cat de mult subestimez prostia umana. Daca Geoana n-a pierdut alegerile prezidentiale din cauza hilara a violetului va pierde sigur presedintia PSD din cauza lui. Prin forta ridicolului si nu forta parapsihologico-ezoterico-fantomo-scartz.

Initial am crezut ca am citit gresit pe monitor, „atacuri energice” o fi vrut „Dragostea Mea” sa spuna. Ntz! Atacuri energetice, oameni buni. Bombardamente energetice, asta-i ultima gaselnita in materie de explicatii pentru starea de loser in care au cazut. Nu ne-au dat detalii ce tip de bombardier au folosit dusmanii (vor face si o comisie de ancheta pe tema asta!!) dar cert e ca am ajuns de rasul lumii, intreaga presa internationala face misto de „politica bunului simt paranormal” din Romania (130 de portaluri si publicatii straine fac bascalie de noi).

Tot n-am inteles de ce coalitia asta de toata jena, daca este asa credula si experta in prostiile energetice si flacarile violet, de ce nu l-au imbracat pe Geoana in violet? Din cap pana-n picioare ba chiar si cu parul vopsit in violet. Ca sa stim o treaba. Oamenii acestia sunt daltonisti si incurca spectrul culorilor. Nu violetul v-a invins, domnilor, ci portocaliul.

Frate! Va dati seama cine era sa ne conduca tara? Incapeam pe mana astora care sunt atat de slabi cu atacurile lor cu tot, cu movul si parapsihologia lor care nu numai ca e o prostie dar este un atac asupra religiei noastre si a lor, o palma data credintei pe care o aclama cu tarie, o blasfemie si un dispret aruncat asupra oricarui crestin votant sau nu. Oamenii astia slabi de inger voiau sa ne conduca. V-ati mai sui intr-un avion condus de un pilot care crede in paranormal, vede flacari violet si simte bombardamente energetice?!

Nu, eu unul nu am nevoie de astfel de elite care sa fie maturate cu mana ca piesele de sah de pe tabla, nu am nevoie de cineva care sa-mi spuna ca educatia, sanatatea, cercetarea,sportul, etc. nu pot primi mai multi bani de la buget pentru ca sunt astrele alianiate prost, ca soselele nu se pot asfalta pentru ca joia este o influenta negativa in aer iar noi o ducem rau pentru ca ne bombardeaza americanii si bulgarii energetic de ciuda sa nu-i depasim economic.

N-am mai ras atat din ziua cand am constatat cat de idioata e blogarimea congoleza (cel mai citit articol al meu a fost o parodie careia i-am dat titlul de Horoscop Chinezesc), casca gura la ‘nora pentru tata’, la rugaciunile copiate de pe net, bingomanie si la horoscoape inventate de alti dobitoci, la tampeniile balmajite de unii cum ca vaccinul antigripa ucide, cutremurul din Haiti a fost declansat artificial iar filmul Avatar omoara copiii.

Mai revin pe subiectul asta, e prea bun, bun rau de tot; sa tot faci caterinca de astia, cand vezi tampitii la treaba trebuie sa-ti rupi din timpul liber sa faci bascalie si sa razi cat poti de tare.

Lasă un răspuns

