Wallachian

Where's Xavi???

Primiti cu colindu’?


Zbrrr! Soneria. Deschid. In usa imi zambesc vreo 4 baieti in geci galbene, o domnisoara draguta si un nene impunator in parpalac de firma si cu o mapa la subrat. Am pus-o, imi zic, au venit martorii lui Jehova.

Imi pregateam deja o replica incuietoare gen „tocmai ce am fost circumcis” sau ” de alaltaieri im inceput sa invat Ave Maria si cum sa fac matanii” cand omu’ in parpalac incepe sa-mi turuie despre alegerile lu’ peste prajit si ca ei, PNL, sunt salvarea umanitatii. Imi intinde un desfacator galben de capace de bere cu sigla partidului (desfacatorul, nu berea), doua pliante identice cu niste neni in costume dand noroc si, vazand cum cade tigarea din gura mea cascata, ii cere unui tanar cu pungi in maini sa-mi dea si o bricheta, ca „domnu’ fumeaza”.

–  Cu cine ati votat?

– …pai… cu Base… dar sa stiti ca nu am idei fixe…

– Mvai, dar ce alegere gresita ati facut…, si incepe sa-mi turuie povete si sa-mi faca morala.

Ma uitam ca vitelu’ la el si-mi venea sa-mi dau palme. De ce oi fi deschis eu usa? De ce naiba n-am putut sa mint ca am votat cu balerinu’? De ce naiba am votat cu Base? Nu mi-ar fi rusine obrazului!

– Stiti ca acum candideaza domnul Radu Stroe, un candidat potrivit, plin de bune intentii care face drege…, turuia nenea intruna ca un boxer care indeasa crosee si upercuturi pana te lasa fara respiratie. Celalalt candidat este baietasul ala … cum ii zice… ala cu Maserati…, face el pe sarcasticul.

– Prigoana, zic eu trezindu-ma putin si pregatit sa ripostez asaltului. Maserati e elicopter? intreb cu naivitate.

– Nu domnule, e o masina scumpa.

– A, pai n-a facut nimic daca n-are elicopter.

Vad pe fata lui schimonosita cum parca mi-ar cere inapoi bricheta, desfacatorul de capace si pliantele. Mai face o incercare:

– Duceti-va la vot si votati Radu Stroe. Doar 30 de secunde dureaza.

– Pai la Paris tot atata a durat… Acum sunteti sigur ca este posibil?

Dupa un moment de tacere omu-mi latra un sec „Buna ziua” si isi muta alaiul la usa vecinului.

Lasă un răspuns

