Wallachian

Where's Xavi???

Rugaciuni, recomandari si dialog politic


Geoana:

Crinuletu’ meu,

Ce mi te-a dat PeNeLeu,

Eu sunt mic, tu fa-ma mare,

Sa am voturi la picioare,

Sa ajung la Cotroceni

Ca in Ligă Urziceni.

Promit c-am sa fiu cuminte

Daca ma pui presedinte.

Voi avea grija de tine

Promit c-o sa ‘traiesti bine’

Zilnic te voi pieptana,

Mainile ti le-oi pupa,

Iar fundul de mi-l oferi

Saruta-ti-as. Doar sa-mi ceri.

Crin Antonescu:

Geoana, dragostea mea,

Stii ca sunt de partea ta.

Eu mereu te-am respectat,

Te-am iubit, te-am alintat;

Pe nimeni nu as vedea

Acolo sus, dragostea mea.

Nu e usor sa fii argat

Sa ai talent de prostanac

Sa pupi in cur fara regrete

Un parlament plin de vedete,

Basinosi si schiopi tepari

Cartofori si alti smenari.

Oricat ne straduim

Noi ca tine nu gasim.

Spun DA cererii tale

Sa punem de-o nunta mare!

Ura port Basescului,

Lovi-l-ar biciul domnului,

Atinge-l-ar buba neagra

Dintii din gura sa-i cada.

Doamne si de s-o putea

Da-mi mie puterea sa:

Poporul cand o vota

S-aleaga dragostea mea.

Basescu:

Mai gao…. fortosilor,

Astia doi, cocosilor,

Nu sunteti voi cam putini?

Doar doi? Fara vecini?

Ma tem ca va paralizez

Va castrez, sodomizez;

De nu v-o place cum v-oi f**e

Promit, abdic in cinci minute.

Mai chemati un ungurean,

Un oier si-un brav ostean,

Dinescu sa faca glume

Sa ragaie, sa faca spume,

Sa-njure si sa grohaie

Sa tipe si oracaie,

Facandu-se ca lucreaza

Spune nimic, gesticuleaza…

Chemati-l si pe Vadim

Doar cu el spitalu-i plin;

Va va invata, fireste,

Sa tipati: NE FRAUDESTE!

Dragii mei, va spun cinstit

Un fleac, v-am ciuruit!

hă hă hăă

(aici n-am gasit rima)

Lasă un răspuns

