Wallachian

Where's Xavi???

Planuri de vacanta


Dupa atata decembrie, craciun, colinde, mosi, an nou, revelion si artificii, fripturi, porci, boeuf si London dry simt nevoia unei vacante. Sincer, nu mai rezist. Mi-am facut si planul, am ales locatia: Bora Bora.

De cand ma stiu mi-a placut muntele.

De cum ajung voi cauta un hotel smecher.

Unde voi avea o camera cu podeaua din sticla sa vad pestii misunand pe sub talpi.

Ma voi plimba cate 10 km pe zi, asa cum mi-a recomandat medicul.

Si ma voi relaxa putin la umbra unui nuc.

Scuba time? Nimic mai indicat pentru a socializa.

Voi avea de lucru zi…

… si noapte.

Dar mai bine stau acasa. Deja am obosit si incepe sa sune rau vacanta asta. Haa! Uitasem ce bine e acasa!

Lasă un răspuns

