Wallachian

Where's Xavi???

Blogocub


Aterizand si eu prin blogosfera am zis sa invat de la cei harsiti si sa vad miracolul din pix cu care au reusit sa incante lumea cat sa urce traficul de vizitatori mai tare decat cel de tigari de la granita romano-moldava.  Am renuntat sa le verific pe cele care apartin vedetelor, e clar ca lumea ii cauta in principal dupa nume si apoi dupa taguri, si m-am uitat la blogareala wordpress.

Nu stiu cum de mi-am imaginat ca ar putea fi congolezii navigatori de net si papatori de cuvinte din claviatura laptopurilor diferiti de cei ce belesc ochii la tv sau cititori de presa. Top articole, top bloguri: previziunile Uraniei, Bingometropolis, Rugaciuni si inchinareli, osanale lui Crin Antonescu… o gramada de aberatii care au o priza fantastica. Cu ce sunt mai diferite Din dragoste, Soacra pentru nasa, Surprize surprize, Dansez fara frane  sau reportajele din Click ori Cancan cu ghetele lui Mutu, chilotii Elodiei si penisul lui Naomi de supozitoarele acestea cu gust de capsuni pentru o ingurgitare cat mai satisfacatoare cu partea dorsala? Tematica asta are succesuri la cei slabi de inger, naivi si snobi, caposi fixisti si devoratori de almanahe.

De invatat am invatat. Doar ca nu mi-am insusit. Decat sa-i fac statuie vreunuia, sa copiez castigatorii de la bingo, sa scriu rugaciuni gasite pe net sau sa povestesc ce am visat eu ca se va intampla in 2010, prefer sa mai fac o caterinca pe marginea vreunui subiect, sa vad albul alb si negrul negru iar griul sa-l pun in extrema in care doresc, chiar daca citesc si recitesc doar eu si regina mea. Stiu sigur ca ne va face placere.

Se spune ca la fiecare 5 minute se naste cate-un fraier si ca totul e sa-l gasesti.  Eu prefer sa astept desteptul care se naste o data pe an.

Hai papapapa!

Lasă un răspuns

